Jag är bra på att vara ledig

Idag har jag för det mesta slöat och spelat the sims på facebook, vilket var välbehövligt. Att ta det lite lugnt alltså. Nu har jag precis lagat middag till familjen, ingen lär ju äta samtidigt som någon annan idag men mat finns iaf. Om en stund ska jag iväg till Pernilla och låna en bok av henne till skolan som börjar på TORSDAG!!! Sen blir det en sväng till Friskis för ett litet danspass, skojskooj.

Visst är jag duktig på att vara ledig ändå?

Haha en dum sak är att jag inte hade strömsladden i min dator idag utan att jag märkte det och när datorn tillslut dog så trodde jag seriöst att den var sönder och började leta efter en ny dator på mobilen innan jag insåg att sladden var ute... smart tjej.

Sen måste jag ju såklart säga grattis till min favoritkille Sune som blir stor idag, hela ett år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0