good times

Tittar igenom min gamla bilddagbok och håller på att skratta på mig. Här var en konversation mellan mig och min pappa när jag var väldigt, väldigt full hemma hos Lasse sommaren 2009.. Finns dom som kallar det Camillas kväll..

"sen gick det bara utför, kvällen avslutades med att pappa fick komma och hämta mig! Tydligen hade han ringt mig och det här var våran konversationen:
Jag: Hallå
Pappa: Hej, när och hur kommer du hem?
Jag: Jag ska ta bussen eller åka cccykel eller aa gå
Pappa: Har du druckit?
Jag: Jag cyklar
Pappa: Har du druckit?
Jag: nej okej.. jag åker.. går!
Pappa: Har du druckit?
Jag: .... nääe
Pappa: Du sluddrar.
Jag: Vadå ssssludddrar?
Pappa: Ja, du sluddrar. Ageghegdskfa (härmade sluddring)
Jag.....
Pappa: Hur mycket har du druckit?
Jag: Lllite vin bara
Pappa: Är du säker på det?
Jag: Aaa jlite öl, kanske
Pappa: Du går hem nu, jag kommer och möter dig.
Jag: ja                                                                                      "

Kommentarer
Postat av: Kimonoh

det var hemma hos lasse va? din karatefylla?

2011-08-31 @ 12:32:26
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0