En lång historia kort

Okej så igårkväll var spårat och idag mår jag piss. Men funderar på lite saker..
  • Hur många gånger spelade vi fest hos mange igår?
  • Hur mycket vodka hade vi egentligen i våra daquiris?
  • Hur många gånger frågade vi DJn om han kunde spela Levels?
  • Hur många fireballs kan man dricka innan man stupar?
  • Var mitt ragg verkligen en känd DJ?
  • Kommer man alltid ihåg sitt mobilnummer, hur full man än är? Verkar så.. tyvär
  • Varför försökte jag få med Filippa på en efterfest i hammarbysjöstad när jag själv var stupfull och svintrött?
  • Varför ringde Filippa Chrippa för att fråga om hon fick följa med efterfest?
  • Åkte vi tunnelbana eller gick vi till slussen??
  • Hur schysst var det inte av busschauffören på nattbussen att vänta med att åka för att jag skulle köpa min hamburgare?
  • Varför ringde jag Chrippa och sa att han antingen skulle hem till mig eller Filippa?
  • Varför hoppade jag av i töresjövägen och fick därför ringa mamma och be henne komma o hämta mig?

omnomnom

taggaad

Fest hos mange!

Firebaaalll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0