En hemlis

En konstig sak jag tycker är kul är att ta fula bilder på mig själv. Fyfan vad jag kan garva i min ensamhet när jag gör det. Vet ni hur ful man kan se ut i vissa vinklar och när man gör vissa grimaser? Jag vet!! Hahha så jävla kuul.

Jaja, jag är sjukt lättroad men till mitt försvar så gör jag bara detta när jag är sjukt övertrött eller uttråkad och det slutar alltid med att jag skäms, tar bort alla bilderna och tänker "And the world will never knoow, meheheh".

Här är dock en bild som finns på mig, från Rhodos.. Då var jag både övertrött, full och på ett extremt flummode så det är okej. Det var dessutom på Filippas kamera vilket gjorde det hela extra spännande. Haha fyfan vad mina näsborrar kan se stora ut!

 


Kommentarer
Postat av: A

SV: Ja... Vi måste ha det senaste versionerna av Adobe-programmen på våra datorer (photoshop, illustrator, indesign etc..) och det kostar skjortan... Sedan kurslitteratur på det..

2011-08-16 @ 21:43:46
URL: http://petits.blogg.se/
Postat av: Ida-Maria

Allt är som vanligt alltså :)

2011-08-17 @ 11:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0