Dooon't stop believing

Haha, här sitter jag en lördagkväll och diggar hysterisk till Journeys Don't stop believing. Den får mig taggad på livet. Jag sitter och tänker på hur mycket jag har förändrats det senaste året, till det bättre. Jag känner mig själv hundra gånger bättre idag. Jag vet vad jag vill göra med livet och jag har varit med om saker jag aldrig trodde att jag skulle få vara med om. Jag har fått uppleva kärlek och jag har även fått mitt hjärta krossat. Vilket såklart inte var så kul, men nu när det här inte gör lika ont längre kan jag till och med se att det har gjort bra saker med mig, jag har växt in i mig själv på något sätt. Jag vet vem jag är och jag vet vad jag vill. Jag älskar det!

Tänkte bara säga det till världen. Att jag faktiskt är ganska lycklig just nu!


Självklart bjuder jag på låen som fick mig på dessa tankar också!

 

Nästa helg ska jag vara frisk och gå ut på krogen och spåra galet. Kände att det är bäst att jag varnar er redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0