ååh

Nu är jag arg. Jag ser inte fram emot att få en ny telefon, visst jag längtar efter att slippa skruttmobilen jag har nu men hade jag fått välja så hade jag velat ha min kära htc tillbaka.. För vet ni vad? Jag ser inte fram emot att få en iphone (fast jag vill ha den) för jag får bara ångest av att tänka på att jag måste sitta och skriva in ALLA kontakter igen, jag har aldrig behövt göra det förut då jag bara har kunnat föra över via simkort men nu går inte det längre. Så det är alltså 9 års påsamlande av kontakter som försvunnit för mig nu.  + en massa nummer till förskolor, kollegor och chefer. Gaaah! O jag skulle vilja ha det här fixat innan nästa vecka för då börjar mina seminarium i skolan påriktigt och då vill inte jag behöva tänka på min jävla mobil!!

Sen vill jag inte ens tänka på alla sms som jag har sparat som är försvunna nu.. Och bilder.. Palla.

Jag saknar min gamla mobil...

Vilket i-lands problem!

Kommentarer
Postat av: Sara

och alla anteckningar...

2011-08-24 @ 23:31:28
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0