Putte i parken babyyy

"Klart jag ska på festival i sommar, nej det blir nog ingen festival i sommar, men jag vill på festival, fast jag känner mig mätt på det, men jag är så sugen på att se bra konserter, men jag orkar inte tälta, men det är värt det om det kommer riktigt bra band." Velandet är över! Det blir Putte i parken i sommar!! Ska köpa biljett snart så jag har det gjort. För vet ni vilka som kommer dit? Kan ni gissa?? JO PARAMORE! Hur skulle jag kunna missa det? No way josé!!

De här är jag mest taggad på att se hitills, de kan ju säkert boka fler band sen!:



Daniel Adams-Ray



Far East Movement



Håkan Hellström



Slagsmålsklubben




The Wombats



Veronica Maggio !!!!!

Och sist men inte minst:



Decoy, åååh spela fram till 02:30



Åååååhååhåhåhåhåhå !!! Nu ska jag titta på hela The final riot-konserten bara för att fira :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0