Jesus

Idag kom Jehovas Vittnen hem till mig och knackade på och dem brukar ju prata fasligt mycket men inte idag. Det var nämligen så att Sune smet ut och jag började vråla "MEN JÄÄÄVLAAAR". De sa ingenting, lämnade en broshyr med Jesus på och gick. Ganska kul sådär!
Sen tog jag med mig broshyren och skulle lägga den framför Niklas så det första han skulle se när han vaknade var Jesus, men det gick inte så bra och den ramlade ner under sängen istället. Först tänkte jag skita i den men sen kom jag på hur rädd jag kommer bli den dagen jag städar under sängen och hittar en bild på Jesus där så jag var tvungen att väcka Niklas och plocka fram bilden. Jag vart även tvungen att berätta för Niklas om vad jag hade tänkt göra med Jesus, så nästa gång han vaknade så frågade han yrvaket "Vart är Jesus?". "Han ligger på golvet", svarade jag då. Och det sitter jag fortfarande här i min ensamhet och skrattar åt.

Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Sara

amen puss på dig då! och på jeeeeeezzzuuuuussss!!!

2011-04-09 @ 12:44:31
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0