Äh vi kör igen


Hej här kommer segertåget...!
Hallååå! Nu sitter jag här färdigfixad för att snart dra in till stan med Hanna för att käka middag och för att sedan dra till globen och möta upp oscar som jag inte träffat på gud vet hur länge. Löööve it! Är en gnutta bakis idag efter pokerkvällen igår, men det är bara att köra ändå. Trodde det var kört ett tag, fyfan vad jag mådde dåligt men efter att ha lyssnat på lite bra musik gick det bättre! Lyckades bränna mig på locktången dock.. precis brevid ögad, fyfan vad ont det göööör. Kommer säkert bli helt röd där snart, får ta med mig lite puder o försöka täcka över det sen.. Usch usch!

Men nu ska jag börja röra mig mot bussen snart!

Här är han, the man, the myth, the legend!


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg

2011-04-13 @ 15:08:26
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: linn

bra låt!

2011-04-13 @ 17:51:40
URL: http://linnys.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0