sverigedemokraterna <3

Idag var jag och röstade och när jag kom hem ville pappa veta vilka jag röstade på

Pappa: Vilka röstade du på då?
Jag: Sverigedemokraterna! *skrattar*
*jag går in i köket där Jesper står*

Jesper: Gjorde du det??
Jag: Ja, alltså de är ju inte rasister egentligen. Alltså man vill ju bara inte ha in fler invandrare än vad man kan ta hand om.
Jesper: *tittar på mig*
Jag: *kan inte hålla mig för skratt*
(Pappa kommer in i köket?)
Pappa: Så du gjorde alltså det?
Jag: Ja? *kan inte hålla mig för skratt* ... nej, dummer
Pappa: Bra för annars hade jag kastat ut dig!
Jag och Jesper: *tittar chockat på pappa*
Pappa: Helt allvarligt, jag hade kastat ut dig. Det hade inte varit okej.. alls.. De står för så idiotiska saker. Jag HADE kastat ut dig
*tystnad*
Jag: Men.... jag röstade ju på dem...
Pappa: *Stirrar på mig*
Jag: *Sirrar tillbaka och väntar på en reaktion från pappa*
Pappa: *stirrar*
Jag: *stirrar*
Pappa: *blänger*
Jag: (ser hans blick och börjar bli orolig för att bli utkastad) PPFFF jag skojade.. Hur kunde du gå på det igen???
Pappa: *andas ut* ibland kan du ju få så dumma ideer.

Så jävla kul att han gick på det.. haha aja

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha min mamma sa att jag inte var hennes dotter längre om jag röstade på dem!

2010-09-14 @ 22:26:50
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: elin

Hahaha ^^

Måste också ta mej o rösta snart.. svårt dedär!

2010-09-14 @ 23:44:25
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: Niklas Lindgren

Slänga ut sin dotter? Då är indoktrineringen bra stark. Har någon läst 1984?

2010-09-15 @ 06:46:00
Postat av: Hannan

Jag älskar din pappa! <3

2010-09-16 @ 13:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0