gääsp

Sista kvällen i Maarets lägenhet.. Kommer kännas konstigt att flytta hem igen, har vant mig vid att leva själv nu. Haha, på fyra dagar bara. Jag tror att bo själv är det som passar mig bäst.
Nåväl, N1 och Oskar var just här, vi tittade på Män som hatar kvinnor. Tycker den var rätt bra, trots att vi pratade bort halva filmen, men det är som vanligt. Sen har jag och Gustav (katten) varit ute på promenad. Haha, han är så gullig som faktiskt går brevid en.

Nu ska jag titta på 2012, även fast alla säger att den är dålig. Jag har ju faktiskt hyrt den. Älskar att det kostar 29 kronor att hyra filmer på konsum här..!! <3


Kommentarer
Postat av: LINKÖPINGS BLOGGDROTTNING! - ELINN

samma här, var på centrum tidigare och sen när vi väl var hemma så har det bara varit lugnt.

vad hittar du på idag?

2010-09-21 @ 08:45:33
URL: http://elinnjl.com
Postat av: jonna

hej!

Håller nog på att bli sjuk.. Så det är inte så jättebra. :P Hur är det själv?

2010-09-21 @ 09:17:55
URL: http://jonnaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0