pinsam..

Vilken jäävla kväll. Snodde tex en snubbes drink för att den "såg så jäävla god ut". Jag trodde att jag var sneaky med det och att ingen såg. Men en stund senare kom en kille till vårat bord med en drink till mig (komiskt nog inte den drinken jag tog, fick en helt ny trots att jag hade druckit ur den andra..) för att "Jag skulle slippa sno andras".. Igår tyckte jag allt det här var hur kul som helst och tyckte det var skitnice att jag fick en drink.. Idag när jag ser det med lite klarare ögon inser jag ju hur förnedrande det var att han faktiskt letade upp mig o gav mig en drink.. Det är fan mer förnedrande än om han hade skällt på mig.

Fyfan... Pinsam-tjej_91

Kommentarer
Postat av: MADDES

På sista tiden har kommentarerna kommit lite i skymundan då jag haft mycket i skolan. Nu ska jag försöka igen då jag tycker det är grymt kul! Hoppas du har en fin lördag :)

2010-10-16 @ 19:55:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Kim

HAHAHAH KUNG ASSÅH!

2010-10-17 @ 19:34:56
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0