There is a time when we all fail


I'll try anything once - the strokes

Oj vad jag lyssnade på den här låten och the strokes förr. För en liten stund sedan kom jag bara plötsligt ihåg den här låten och bestämde mig för att lyssna på den för första gången på två år.. och även om tårarna bara föll pga minnerna låten lyckades spela framför mina ögon så fick jag rysningar för att den är så otroligt bra...

Fan vad jag saknar dig ibland..


Sit me down
Shut me up
I'll come down
And I get along with you

There is a time when we all fail
Some people take it pretty well
Some take it all out on themselves
Some they just take it out on friends
Oh everybody plays the game
And if you don't your called insane



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0