Tänka sig

Det här hann jag med på en kväll:
*Se hela FEM taxibilar
*Höra Goffes historia om när han blev "haffad" femtielva gånger
*Höra berättelser om när Alex fick bånge på gayklubb
*skrattat så mycket att jag sprutade öl på adde o goffe
*bli kompis med alla vakter
*låtsas ha stenkoll på vart vi ska men egentligen inte ha någon aning
*Shotta för mycket tequila
*Äta pommes sexigt
*Skicka ett sms där det stod "Internta på dö ISDg typ haha".. Har ingen aning om vad menar med det
*Börja må illa
*Se en rosa och en gul spya brevid varandra och tycka att detta är så roligt att ens egna illamående går över
*Se Adde undersöka spyan lite för nära
*Berätta kisshistorian som ingen någonsin skulle få veta
*Efter att ha suttit brevid och skrattat åt två spyor i en kvart dumt säga "Usch det luktar spya här?!"
*Tvinga Adde köpa en cola och sen råka spilla ut den
*Försöka få igång alla på tunnelbanan att köra "we will rock you" med klappningar o stampningar o allt det där
*Köpa en kokt korv fast jag hatar kokt korv
*Låna ut min mobil till en tjej på bussen och varav hon pratar i den ASlänge, enda tills jag gråtfärdigt säger "Jag vill ha min mobiil nuue.."
*Få en halv cheeseburgare av en random brud
*Kalla en kille Dregen tills han ignorerar mig
*Somna på bussen


Kommentarer
Postat av: Kim

sweet mother of jesus! xD

2010-11-07 @ 17:10:23
URL: http://eclecticwords.blogg.se/
Postat av: Goffe

Haha, helt perfekt kväll enligt min mening. Men det där med kisshistorian har du ju ändå lyckats med för jag har fan ingen aning om det? Eller du kanske inte berättade den för mig!



PS.Fem taxibilar är häftigt!

2010-11-08 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0