vad dålig jag är på att blogga

I'm aliiive!

Var ju på skiva igår, var riiiktigt lyckat! Först var jag hos Fredde och förade, vilket inte var alltför party. Det var family guy och kortspelande. Sen drog vi in, jag var skiiittröött då men efter lite tequila piggnade jag till. haha. Vi dansade, skrattade, drack och livet lekte. Det är så det ska vara. På bussen påväg hem höll jag mig själv och Niklas vaken genom att berätta Bellmanhistorier, det var en besvikelse. Jag berättade alltid de där historierna när jag var liten och tyckte det var skitkul, nu har jag kommit på att de är helt värdelösa.. vad fan liksom?! Sen kom jag och Kim på ett asdåligt rim så var typ "Camilla flashade på bussen, Bella spydde i duschen, ska vi käka i slussen?, nej för vi sitter redan på bussen (haha, bussen igen), vi har pengar i börsen... Eller inte". Suveränt rim som slutade med att inte rimma.

Idag var jag piggare än vad jag vågade hoppas på, fast på filosofin satt jag och drömde mig bort så mycket att jag råkade skratta till högt, alla kollade på mig och skrattade. Läraren Johan frågade mig vad det var och jag svarade "alltså... jag är bara så jäkla trött... eeh förlåt för att jag störde!", då svarade han "nej det är lugnt, det var kul!". Haha jahaapp.

Nu sitter jag och pluggar historia för fulla muggar, helt jäkla underbart kul.



Btw, jag var pirat på skivan igår. Camilla Sparrow liksom! "Why is the rom gone?!"

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

sv: så härligt!

Sov så gott sen!

2010-05-25 @ 22:07:41
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Sara

HAHAHAHA, blev ju inte klassens dagdrömmare for nothing apparently... ;)

2010-05-25 @ 22:34:40
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0