The Strangers

Jag åkte då till Filippa, vi bakade snoddas/kärleksmums/chokladrutor/cocosrutor eller vad du nu väljer att kalla det. Riktigt gott! Sen fixade vi någon form av middag vilket blev en blandning av lite allt möjligt - korv, bacon, köttbullar i en gryta med krossade tomater och grädde och sen pasta till det. Tro mig, det var godare än vad det låter. Efter det mötte vi upp Sara och sedan kollade vi på esteternas musikal, Hair. Den var helt ok i år, tyckte det var bäst för två år sedan när de gjorde Queen. Mötte Krullis familj där, det var ett kärt återseende och jag blev nästan tårögd...

Nåja, efter musikalen drog jag, Sara och Filippa hem till Filippa och tittade på The Strangers. Den var mindre läskig än vad jag trodde att den skulle vara men den var helt klart läskig. Knackar någon på min dörr inatt kommer jag skita på mig..

Fan vad jag hatar maskar och skit. Vi hade mycket diskussioner kring han med säcken och jag drog ett skämt om att han såg ut som en säck potatis.. Jag tyckte det var skitkul men skämtet uppskattades inte lika mycket av Sara och Filippa..


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

oh låter mysigt ;D

2010-05-28 @ 15:55:54
URL: http://myzaans.se
Postat av: MyzaaN

Du är en av finalisterna i veckans blogg,

in på bloggen & se vilket nummer din blogg har sen är det dags att samla röster ;) Lycka till

P.s är din en av de bloggar som inte har bild med..går det bra att mejla mig om du skulle vilja ha en... [email protected]

2010-05-28 @ 16:17:42
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0