Eow

Hon trodde att det var var (haha var var), men det var för hårt för att trycka ut.. Så jag har en tuss med asolsprit fasttejpad på magen och ska ha den där tills imorn då jag ska tillbaka för att den ska mjukna upp eller eventuellt spricka så att vi får ut allt imorgon. Hahah too much information?! Hon sa också att om vi lät den vara finns det en risk för att jag får feber och grejer eftersom att den sitter där den sitter.

Sjuksköterskan jag hade var jättetrevlig och verkade i alla fall försöka ha förståelse för det här med piercingar. Men jag fick träffa en läkare också som var så sjukt otrevlig. Det här är ett exempel på en konversation mellan oss;
Hon: Men kan du inte ta ut den några dagar så att det får läka lite?
Jag: Men då kommer det växa igen så att jag inte får i den igen..
Hon: OCH?!

Så höll hon på att fråga varför jag hade den, om jag verkligen tyckte det var snyggt, osv osv. Och ändå sa jag rakt ut att jag vet att det är onödigt egentligen. Aja.. Jag var i alla fall trevlig tillbaka mot henne hela tiden trots allt, vilket jag är stolt över. Liksom tror hon att jag bara ska "aa fan.. du har rätt", ta ut piercingen, slänga ut den genom fönstret och glatt skutta iväg? Tror inte det va.. Och vid ett tillfälle så spände hon ögonen i mig och sa "Du har inga flera va?!" jag hade lust att säga "jo! asmånga!".. vart skulle den sitta då om inte i ansiktet, haha ?!

Varför kan inte alla läkare vara såhär? Snygga, unga och trevliga. Istället för surkärringar..

Kommentarer
Postat av: Sara

Ooooh,håller med!!



Och ner med surkärrningar!

2010-05-31 @ 12:18:40
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Gabriella

fin header :)

Postat av: Millah

Det är bra =) hur är det sj ? kram

2010-05-31 @ 12:54:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0