En galen kväll

Igår drog vi då in till Söderhof, jag och Sara. Vi trodde att det skulle bli en hyffsat lugn kväll men ack så fel vi hade! Det var lugnt på Söderhof men sen när vi bestämde oss för att dra till Harrys började allt spåra. Vi garvade konstant hela vägen dit och någonstans på vägen mötte vi Bruno som bara garvade åt oss för att sedan ringa upp honom och fråga om han ville bada i fontänen med oss...?! Vakterna på Harrys var stenhårda och när killen innan oss inte komm in pga att han var för full skärpte vi till oss rejält och kom som tur var in. Men när det var 60 kronors inträde så tyckte vi inte att det var värt det.

Vi bestämde oss för att gå till after, eller efter som vi kallar det numera... Så vi gick dit, vi kissade på vägen vilket gjorde oss väldigt exalterade i och med att det var precis brevid parlamentet eller vad det är.. haha.. Och sen kom vi på att vi skulle åka till Tyresö och grilla korv med grabbarna efter att vi varit på after, fråga mig inte hur vi kom på det.. Så vi ringde grabbarna, det Olle sa var "men.. vi kan ju inte grilla korv?" men efter att Sara tjatat ett tag så sa han "jaja, vi grillar sen då" bara för att få tyst på henne. Vi gick resten av vägen och funderade på hur vi skulle få tag på korv varav jag ringer pappa och frågar om vi har korv hemma. "Nej vi har inte korv hemma.." "inte ens fryst?" "nej.. varför ska du ha korv?" "Vi ska grilla!" "Men grillen är undanstoppad" "Men vi ska grilla i alby" "men.. det är ingen bra idé, lägg av camilla".

Väl inne på after så var det fullproppat med folk, det första jag gjorde var att hälla öl över mig själv så jag blir tvungen att gå till baren o hämta papper, där stod en kille som petade på mig och sa att jag skulle le. Så jag log så fult jag bara kunde sen försvan han spårlöst.

När vi tröttnat på after kom vi på att vi skulle köpa marshmallows till grillningen så vi fick på jakt efter ett seven eleven, nu har jag hela väskan full av sånna där godisar som heter sockerbitar.. fail..  Påvägen till seven eleven såg vi två gatumusikanter med gitarr o trumpet och jag föreslog att vi skulle sjunga med dem så vi gick fram till dem och frågade om de kunde någon låt. Det slutade med att han med trumpeten gav oss både en kram, efter det backade jag för jag tyckte det var äckligt men sara dansade med honom en stund medan jag bara stod och asgarvade. När dansen var slut skulle vi dra och helt plötsligt hade en kille armen om Sara, jag fortsatte bara garva för att det var så random och då la han armen runt mig och då garvade jag ännu mer.. Sen vet jag inte var han tog vägen.

Efter det drog vi till ett max och kissade, det kändes som att vi bara gick i typ fem minuter för att hitta stället men sen när vi  skulle tillbaka till centralen så var det aslångt, fattar inte hur det gick till!?
Sen började vi vår färd hemmåt, jag handlade efter mycket möda en kexchoklad, godisautomaten funkade inte men tillslut kunde jag sätta mig o njuta av min efterlängtade choklad. På bussen satt jag och räknade lampor och träd tills tjejen bakom mig sa till mig att vara tyst...
Sen åkte vi till sara, fick för oss för att försöka sova i hennes badkar, sara gav upp men jag låg kvar så klockan fem imorse vaknade jag i ett badkar men bestämde mig för att lägga mig i en säng istället.

Någon grillning blev det ju iiinte!

Allt som allt, en sjuk kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0