Den dödaste av de döda

Shit, jag är sjukt trött! Hade kul igår iaf.. Lite segt att ta sig hem från Huddinge bara.. Men fick ett telefonsamtal från Goffe påvägen hem, han undrade varför jag inte ringt och sjungt för honom i och med att han fyller år, så jag sjöng snällt för honom. Grattis Goffe!

Idag var det bara att gå upp halv nio och dra iväg till jobbet.. Inte ok egentligen. Men det gick faktiskt bra, trots att de fulla finskarna var helt galna. När baren öppnade elva imorse så var det proppfullt direkt.. Jag fick fasen neka varannan människa från att handla öl, shit vad risigt det var. Men det var ändå kul på jobbet idag, stod med Carro och det blir alltid lika flummigt.

Nu är jag hemma och jag är här för att stanna. Mamma är hos Maaret, pappa och jesper är någonstans i sverige på innebandyturnering så jag har huset för mig själv och jag ska bara njuta. Jag ska käka och titta på veckans avsnitt av vampire diaries och sedan 21:25 går Nanny Diaries på fyran och den ska jag se.

Imorgon är det jobb och efter det personalfest! WOOH


Hoppas den är bra :)

Kommentarer
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

riktigt bra blogg! :p

2010-05-02 @ 14:34:07
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0