Alice

Jag har sett Alice i underlandet sjukt många gånger den senaste tiden, jag såg den på premiären och den här veckan har jag sett den tre gånger. Jag tycker inte att det är en fantastiskt bra film egentligen. Det som farscinerar mig är slutet. Beslutet hon tar. Hon väljer verkliga livet framför att stanna i wonderland. Jag vet fan inte varför. Hon åker tillbaka för att säga att hon inte vill gifta sig och bli framgångsrik.. Aha? Jag sitter i alla fall och låtsas att hon valde Wonderland varenda gång jag ser den.

Jag hade i alla fall valt Wonderland...


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Sv: Det är bara fin fint! Själv då?

2010-05-22 @ 14:18:10
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0