aldrig linser igen!



Det var lyckat igår! Fredrik hade varit så duktig med förberedelserna inför middagen. Vi delade ut medaljer (jag blev klassens dagdrömmare, haha), vi sjöng visor, visade vårat bidrag till mösspåtagningen och det var tal.
Efteråt var det dags för eftersläppet och det var så mkt folk man kände där så man visste inte vilka man skulle hänga med, så man sprang runt lite överallt. Dock sabbade linserna kvällen för mig lite.. Usch.. Hade ont i huvudet och det skavde i ögonen. På bussen påväg hem hade jag så ont att jag sprang bak till Samah och bad henne  ta ut dem. För första gången när någon pillar mig i ögonen så satt jag helt stilla.. Så desperat var jag. Alla som var med igår när jag försökte få in linserna vet vad jag menar. (när jag skulle sätta in dem så satt Bella på mina armar och försökte få in linserna medan Filippa höll upp mina ögon).
Imorse vaknade jag med ett ryck och tårarna bara rann. Mina första tankar var att jag måste ha drömt något asjobbigt så jag trodde jag var ledsen och jag började nästan hulka men sen när jag kände efter ordenligt kände jag att jag inte alls var ledsen.. Det var bara ögonen som rann. 

Nu sitter jag och skriver ett tal. Mucho spännande!

Kommentarer
Postat av: A

Sv: 21 maj om jag inte har fel..

2010-05-06 @ 10:53:47
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0