Vad är en bal på slottet?

Ikväll är det baaal på tyresö slott och solen skiiner som aldrig förr! Lovely.. Skulle vilja sätta mig och sola men vill inte riskera att bli röd.
Igår tog jag det bara lugnt, det var skönt att bara vara hemma faktiskt. Juste, jag sa inte det men jag var ju hos läkaren igår igen och det slutade med att jag fick ta ut piercingen. Ugh.. Lite sorgligt. Haha. Jag börjar nästan ångra att jag gick med på att ta ut den. Men det var väl smartast. I guess

Btw, fyfan vad stressad jag blir av att ALLA räknar ner dagarna tills studenten på facebook. Jag kommer liksom inte ifrån att studenten snart är här någonstans.


Kommentarer
Postat av: MATILDA

så härligt med student !:D

2010-06-02 @ 14:27:41
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0