Peace annd lööv

Det enda jag gör på jobbet är att sitta och fantisera om Peace & Love. Längtar som satan! Idag lyssnade jag på The Kooks HELA dagen, vilket är åtta timmar totalt. Haha, inte ofta jag kan sträcklyssna på ett band så länge utan att vilja byta av en stund iaf, inte ens när jag lyssnar på världens bästa band.

Nej men tror vecka 26 kommer bli perfekt! Sara testade tältet idag också, det funkade. Muchoo good. Allt känns bara så bra, tror vi kommer ha så himla kul, det är så bra stämning mellan alla nu för tiden! Längesen allting verkligen var konfliktfritt! Allt är nästan för bra nu. Haha, LOVES IT!

Hoppas de här jobbveckorna går lika bra som de sista skolveckorna, för då kommer det gå på ungefär en sekund.

Luuke, sees snaart ;)


Kommentarer
Postat av: Pia

jag var där förra året! :D det var aaawesome

2010-06-15 @ 21:05:11
Postat av: D A N I E L A ♥

- haha ellerhur! :)

2010-06-15 @ 21:09:04
URL: http://danielas.se
Postat av: elin

Var jobbar du? :)

2010-06-16 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0