imorgon tar jag studenten, imorgon tar jag studenten, imorgon tar jag studeeeenteeen. FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Jeeez, vad trött jag är. Helt sanslöst. Idag var det fotografering i skolan, dagen efter balen - tackar. Men tror det blev rätt bra ändå. Efter fotograferingen läste vi upp våran dikt och gav Fredrik sin present.. Han började gråta.. Eller efter att vi läst dikten så satt han bara och stirrade och man såg hur hans ögon var helt röda o du började vi alla gråta.. Fyfan vad vi kommer böla imorn.. Shit.. Kul att han blev glad i alla fall.. Efter fotograferingen drog jag, helena o hannan till centrum och drack frapino (<3) och skrev ett tal som vi ska läsa upp imorn. Blir bra tror jag

Idag är det en maaasssa som ska städas och fixas inför imorn..



Peace out

Kommentarer
Postat av: Millah

vi har regn idag hujja :( i kalix bor jag, norrland =) du då?

2010-06-03 @ 14:31:34
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: har handlat det sista inför imorn! :D sj?

2010-06-03 @ 18:44:48
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0