I can feel the pressuuure

Om någon timma lämnar vi stockholm och bröllopstramset för att börja våran resa till göteborg. Såå taggad !

Igår var vi hos N1 och festade lite, hade skitkul faktiskt. Trots att jag var så jävla trött efter en slitig arbetsvecka, men men. Blev knockad av Sara igår så att jag blödde näsblod, HARDCORE! Haha nämen det var ingen fara, lite kul bara faktiskt. Det var antagligen lika mycket mitt fel som Saras, fast jag blev lite chockad när jag fick hennes huvud på näsan, vet inte riktigt hur det gick till.

Iiih, så jävla taggad nu! VÄntar bara på att Filippa ska ringa så att jag kan springa ut på parkeringen o bli hämtad. Packade just om väskan också, först hade jag en stor väska där jag hade sovsäck, kläder o kudde, o liggunderlaget löst. Men jag var hela tiden nojig för att Chrippa skulle bli sur när han ser den stora väskan så jag packade ner kudde o kläder i en väska och har sovsäcken o liggunderlaget löst. Vet inte varför det skulle vara bättre, men det såg så mycket ut med den där stora väskan.

Aja. nu ska jag typ.. rulla tummarna o lyssna på PARAMOORE!


Det här är så jävla grymt, älskar efter det lugna o allt bara drar igång som fan.. haha

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- ja det är behövligt :)

ska vara med min vän och imorgon får jag se:)Själv?

2010-06-19 @ 14:05:38
URL: http://danielas.se
Postat av: Sara

Meh, :( inte meningen alls!

2010-06-19 @ 18:08:38
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: emelie

fusk!

i helgen ska jag bara ta det lungt och vila :D

2010-06-19 @ 20:11:11
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0