hard work work

Visste att det var en dålig idé att jobba direkt efter studenten, sitter bara och känner mig deppig. Sen när jag kommer hem från jobbet är jag skitsugen på att göra något men jag orkar inte. Idag så är dessutom Sara på middag och Filippa jobbar och det var dem jag skulle velat vara med, men icke. Blir att gå upp till ICA och handla lite chips eller ngt.

Imorgon ska jag i alla fall möta Sara i stan efter jobbet så ska vi se Sex and the city! Awesome, kommer antagligen vara det roligaste som händer på hela veckan..!

 

P.s. Jag tycker att man borde skriva sin längd när man reserverar platser till bion, så att nästa som bokar vet vem det är bäst att sitta bakom.. När jag bokar sitter jag alltid och försöker förutspå vem av alla "plupparna" som är längst.. hm. Det funkar inte så bra, jag lyckas alltid hamna bakom den längsta personen i hela biografen.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Har sett den, var aaas brra :D

2010-06-08 @ 16:47:21
Postat av: Rebecca

Fin blogg

2010-06-08 @ 16:47:42
Postat av: Kim

eller någon med världens 'fro!

2010-06-08 @ 23:01:48
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0