Grillchill

Äntligen helg säger jag bara, en dag till på jobbet och jag hade dött. Kunde knappt hålla upp ögonen de sista timmarna. Igår var jag på Addes studentmottagning, det var askul. Dock är jag fortfarande lite sjuk så jag drog hem runt elva, gick hem. Så jäkla mörkt och läskigt och jag trodde att jag hade gått vilse ett tag. Som tur var pratade jag med N1 hela vägen hem så jag blev aldrig speciellt rädd. Helt otroligt att jag ens hittade hem.. Hade varit osäker på vägen vid ett nyktert tillstånd. Jag sa till N1 att jag gick på magkänslan och att min magkänsla är så grym att jag skulle hitta i Afrika.. Ibland undrar jag vart jag får saker ifrån! hahaha

Nu ska jag börja göra mig iordning, vi ska grilla o dricka bira hos Chrippa ikväll! Fem av fem toasters!

Bild från flaket :)


Kommentarer
Postat av: eemeleie

Sorry för sent svar men har haft fullt upp med studenten. Haft en bra vecka? :D kram

2010-06-12 @ 21:53:04
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0