Twelve day challenge

Såg den där "a twelve day challenge" i kims blogg och blev lite sugen på att också göra den, i brist på annat att bloggaq om :) Så nu gör jag det..wie

 

1. Jag gillade inte Disney speciellt mycket när jag var liten, tittade typ bara på astrid lindgren.

2. Jag älskar Disneyfilmerna idag och tittar på dem rätt ofta...

3. Jag kan egentligen vara ganska blyg

4. Jag älskar att läsa och att skriva

5. Jag ska utbilda mig till förskolelärare

6. Jag gillar inte julen speciellt mycket...

7. Jag kan vara rätt jobbig, älskar ju att retas.

8. När jag garvar "påriktigt" garvar jag som en man

9. Jag lyssnar på musik minst en timma om dagen, om jag inte har gjort det under dagen lyssnar jag innan jag somnar

10. Jag har lite tvångstankar.. Tex att om jag ska göra något medan jag värmer något i mikron så MÅSTE jag vara klar med det innan det piper. Och att folk helst ska gå på min vänstra sida, eftersom att jag har min väska på högra. Går folk på båda sidorna spelar det ingen roll, av någon anledning. Och jag ropar alltid "Hallå" när jag kommer hem, även fast jag vet att ingen är hemma.

11. Jag är så jävla lat

12. När jag var liten födde jag upp hamstar..

13. När jag var liten ville jag även ha en vandrandepinne och det fick jag.. Efter några månader sålde jag 97 vandrandepinnar till djuraffären efter att ha blivit äcklad av dem. (De parar sig med sig själva)

14. Jag blir lycklig av att ha barn i min omgivning

15. Jag har asfula fötter.. Alltså verkligen skitfula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0