pms-girl_91

fyfan vilken konstig dag. Var helt slut påvägen hem från jobbet, stannade för att köpa nötter, för det var jag extremt sugen på. Så jag bestämde mig för att naturgodis var det bästa alternativet. Väl i kön till kassan med en massiv påse i handen såg jag rosa bananer bland lösgodiset och bestämde mig för att plocka ett par sånna i en påse också.. Sen upptäckte jag att de fått in toblerone, daim, klubbor och snickers i lösgodiset.. Och ja, där stod jag sedan med två stora påsar. När jag var utanför ICA började jag gråta för att jag hade slösat 82 spänn på onyttigheter som jag inte var sugen på längre (grät lite över kylan också). När jag kom hem åt jag en stor tallrik med pasta o köttbullar och nu sitter jag och tittar på karlsson på taket och proppar i mig godis som att livet hängde på det.

Känns som helt normala humörsvängningar.. verkligen

bästa bilden ever!


Kommentarer
Postat av: Sara

skönt att man inte är ensam om sånt här iaf!

2010-12-16 @ 22:08:16
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0