God jul och allt det där

Hann inte med att göra twelve days challenge igår så får göra två idag istället!
God jul önskar mig och the fratellis




Alltså.. Vet inte ens om det finns någon direkt mening. Skulle skapa en blogg och tyckte det var ett coolt namn, fast det tycker jag inte längre. mweh.. Men aa, kiss and tell är väl lite vad man gör i en blogg. Något händer och sen berättar man om det i bloggen. Om ni hajjar.


 

  • Milla - Ja, det händer faktiskt att några kallar mig det IBLAND, och det känns alltid lika konstigt. Oftast är det folk som känner en annan Camilla som de brukar kalla Milla som råkar kalla mig Milla. Haha. Jag har alrdig varit någon Milla.
  • Camgirl - vet inte vem som kom på det här? Ida, eller Elin kanske? Vet inte, men folk säger det ibland, iaf Ida, men det är mindre sällan nu.
  • Cam - Ett namn  som uppfanns i samma veva som Camgirl och kändes vettigare att använda när man inte ville att jag ska låta som en porrstjärna, alltså för det mesta.  Finns en del som kallar mig det.
  • Mills - Robin kallar mig det ibland, vet inte varför och jag har aldrig ifrågtasatt det.
  • Millan - En arbetskollega kallar mig det, jag tror hon har gjort det från första dagen och jag har ingen aning om varför, tror inte hon har kallat mig camilla en enda gång. haha. Har inte sagt något om det, skulle inte vilja bli kallad det av alla men av någon anledning funkar det när hon säger det.
Men för det mesta blir jag kallad Camilla, eller "fula ord" av grabbarna är väl nästan ännu vanligare. Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0