Badabimbadabom

Tänkte släppa en "liten" bildbomb i ett försök att sammanfatta 2010!

Adde fyllde 19 år och hade en BRAKFEST, fyfan vad kul vi hade

Alltså det är ju inte alla som lirat hockey i hovet ;)

Bild från hockeyturneringe vi hade på globen

Jag blev meddragen på ölmåndag, det var askul

Jag blev blond igen och gick på min första skiva.. bild från förkrök hos mig :)

'

Jag råkade sprida ett rykte om likmaskar över halva skolan...

Representerar ju tyresö gymnasium..

Var och såg Does it offend you, yeah? Med Sara, filippa o emil!

Hade fn-dagar med skolan i järfälla. fyyffaaaan

Var på the bridge några gånger för mkt kanske.. heeeeheee

Var på medusa o hälsade på :)

Ååh, det här var en bra kväll, oscars födelsedag

PERSONFALFEST @ GLoben

Snaps <3

Våran studentskiva, jag var vampyr

Grillkväll med de bästa <3

Skansen med sveriges normalaste klass

Jag o Bella gjorde oss fina för en bal på slottet

Alltså jag tog ju studenten!

När man tar studentn får man åka flak o då får man stanna o kissa

Världens sötaste Oski började hänga med oss :)

Var på pier pressure och såg 30 seconds to mars OCH...

PARAMOORE <33 OOOCH.....

The sleeping beauty

Var på peace and love och träffade jesper för andrqa året i rad :)

Jag och världens finaste brudare dräggade runt på festival

Fick äntligen se THE KOOKS, såhär taggad var jag innan

Sommarkvällar som inkluderade lite för mycket alkohol, deet fanns mååånga av dem

Brunos och Patos inflyttningsfest :)

Var i göteborg och lärde kusinen dricka tequila

Fortsatte jobba på globen

Dimmiga sommarkvällar

@ Niklas landställe - hujjedamej

Asmysig kväll

Kom på vad jag vill göra med livet <3

Spårad utgång med brudarna!

Byebye gogge och emil

Lite för många kvällar på theodoras kanske? Phreeeddee

Gick ut och firade alex och återfann en gammal  vän <3

Fick en ny familjemedlem <3

Sara fyllde år och vi sa byebye till oskar, chrippa o johan som flydde till usa

Vi gick ut (ovanligt) ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

härmapa ;)

2011-01-01 @ 13:06:30
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: HANNA

<3!!!!!

2011-01-17 @ 12:19:27
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0