Yeah, yeah, you're asking for it, with every breath that you breathe in

Sitter här beredd för att åka på arbetsintervju på ett café. Jag borde vara nervösare än vad jag känner mig då jag verkligen inte gillar att prata om mig själv, ännu mindre att "sälja" mig själv. Fast det faktum att jag bara ätit en tomat till frukost bevisar väl att jag är nervös ändå.

Efter intervjun ska jag och Sara käka lunch och traska runt lite på stan, jag utan att köpa något. Snacka om mission impossible.


Juste, bläddrade runt på mitt itunes nyss o hittade helt random den här låten. Haha kommer ni ihåg när den var poppis? Jag gör det knappt men jag minns att jag lyssnade på den.



Kommentarer
Postat av: Kim

wtf är det där för låt?!

och varför är den så catchy?!

2010-08-09 @ 12:56:25
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0