Volontär


Något jag alltid fått är ett hugg i hjärtat när jag läser om barn som svälter i andra delar av världen. Nu när jag såg att peace and love skickar iväg fyra personer i världen för att vara volontärer var min första tanke "Jag ska vara en av dem". Och visst, jag vet inte om jag skulle klara det för jag har aldrig gjort något liknande, men oj vad jag vill. Det här är bara tre månader av mitt liv och tänk hur många jag skulle hjälpa på den korta tiden. Dock är jag livrädd för att lämna allt och åka iväg själv, men tänk hur mycket jag skulle växa som person om jag vågade. Jag ska börja klura på ett personligt brev i alla fall. Hur stor är chansen att de väljer just mig liksom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0