UÄÄÄH

Det suger att vara sjuk.. SUGER, särskilt när man inte får snacka

Idag har jag:

  • Tittat på fem True Blood-avsnitt.. nu finns det inga fler att se
  • Ätit pizza
  • Spelat sten, sax, påse på msn med Åhlén
  • Klagat på msn över hur tråkigt jag har
  • Tagit hostmedicin
  • Däckat av hostmedicinen
  • Drömt sjuka mardrömmar (även detta pga medicinen), tex har jag ramlat i drömmen och vaknat så att det känns som att jag landar i min säng.
  • Legat med halva kroppen utanför sängen och när pappa kom in i mitt rum förklarade jag detta genom att säga "Jag är så jäkla groggy av min medicin"
  • Tagit emot för många samtal från folk som tycker det är skitkul att jag inte får prata.. Det sista kom från pappa och han fick ta emot irritationen efter samtliga samtal.. sorry

Funderar på att ta en stor dos hostmedicin och bara sova tolv timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0