I wanna do bad things with you

Alltid när man går upp tidigt och är sådär ubertrött att man knappt kommer upp ur sängen så tänker man, "waah jag är så trött.. Ikväll ska jag gå och lägga mig typ klockan sex, shit vad skönt". Så var det för mig idag. Nu är klockan snart åtta och jag har inga planer på att gå och lägga mig än på ett tag iaf.. Varför är det alltid så?

Nu ska jag i alla fall kolla på nyaste avsnittet av True Blood.. My love <3 Förut var jag ju värsta freaket och följde typ alla serier men sen fick jag bara nog och slutade titta på allt. Asskumt.. Men det var under samma period som jag vägrade se kärleksfilmer också så jag tror nog att det hörde ihop med det. Men i alla fall, förra veckan när jag var sjuk så fick jag för mig att se alla True Blood-avsnitt jag missat och nu är jag fast igen. Nu är jag ett sånt där freak som sitter och uppdaterar sidorna om och om igen tills det nya avsnittet finns ute. Iofs var det klockan fyra inatt och jag som jobbar och går upp klockan sex kan ju inte sitta uppe så sent.. Men ni kan ju föreställa er hur det var förra veckan..

Har även förberett med att köpa pringles!


Kommentarer
Postat av: Kim

har missat så mycket att det inte är kul längre >.<

2010-09-01 @ 14:09:28
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0