Smells like teen spirit

Oj, vilken kväll vi hade igår! Underbart! Jag och Sara åkte taxi med Brunte hem, feettt niiice! Vi blev släppta i fårdala och gick därifrån.. Vi hade skitont i fötterna så vi gick barfota ett tag tills jag insåg att det var blött på marken.. Så vi satte på oss skorna igen och då klagade sara på att hon hade sten i skon så jag erbjöd mig att vara stöd åt henne medan hon tog ut det men istället satte hon sig på marken.. Det fanns en liten fläck med lera på hela vägen och det var såklart där hon satte sig, jag sa åt henne att hon satt i lera men hon sa att det inte spelade någon roll. Kan säga att idag spelade det en stor roll! hahah
Idag vaknade vi halv ett och orkade inte göra man så vi beställde pizza!! TJOCKISVARNING! Men nice vare!

Nu ska jag fixa iordning en kycklingsallad!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0