Mwohoohiil

Mina rubriker blir bara seriösare och seriösare.

Men men, har varit och tittat när grabbarna lirat fotboll idag. Det var mysigt, det var sjukt bra väder just  då så jag låg och chillade i gräset. Sen kom Sara och vi passade boll tills hon bröt sin nagel och blödde som ett jäkla mongo.. Höll på att kräkas.. Ynklig som jag är.. VAD ÄR GREJEN MED BLOD?!
Jag skulle i alla fall ha åkt och kollat på BK Trollhoods fotbollsmatch men det började spöregna så jag bangade på den.. Så nu är jag hemma, har kollat på Bella och Tyra-show, gjort klart mina studentmottagningskort, skrivit en och en halv uppsats och nu ska jag poppa popcorn och titta på one tree hill för det är jag värd!


mösspåtagning imorn och jag är taggad.. Hajjar inte vad som har hänt med mig, har varit sjukt optimistisk till allt senaste tiden. For a pessimist i'm pretty optimistic!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Va? Är det studentmottagning idag? Jag har inte hunnit fixa någonting, det får bli pizza. Shit!

2010-04-30 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0