Hör ett bom bom bom studenten kallar på oooosss

Sitter här, redo för mösstpåtagningen. Jag vaknade av mig själv idag, utsövd och glad.. Och då tänker man ju att det ska bli en bra dag men allt har verkligen gått fel den här morgonen, allting jag har rört har typ gått sönder. När jag höll på att sätta på mascara nös jag (alla tjejer vet vad det innebär), jag försökte hålla emot men det gick inte. Jag fick inte bara en massa mascara under ögat utan handduken som jag hade runt håret ramlade ner på mascaraborsten, jag såg att det skulle hända så jag drog tillbaka armen, rakt in i väggen så att det gjorde pissont på äckelnerven.. Då vrålade jag seriöst rakt ut av smärta o ilska och efteråt hör jag min pappa härma mitt vrål.... Ibland blir man ju glad på sin pappa liksom, man kunde väl fått ett "Vad hände?" eller "Hur gick det?" i alla fall, men neeej istället  blir man hånad.. Great.. Så jag är ganska irriterad just nu.. Men jag hoppas på att all otur är slut nu så att mösspåtagningen går bra idag, jag ska ju trots allt stå på scen liksom, pallar inte skämma ut mig..

Haha, gick precis med i en grupp på facebook "Why is pingu's dad always ironing when he has a wife?", höll på att garva ihjäl mig av bara det men sen när jag gick in på sidan hade någon kommenterat "The more imprtant thing is why is he ironing when they don't wear any fucking clothes?!". Hahahha jag är så lättroad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0