Helvetesdagen

Det var igår det, ugh ugh ugh, den var lång, jobbig och vägrade ta slut.
Började med skola 8:15 med engelska, vi gick igenom inför provet idag - aptråkigt. Svenska, vi gjorde samma sak som vi har gjort varje lektion i säkert flera månader.. Awesome.. Efter det vare dags för historia, Fredrik överträffade sig själv i tråkiga lektioner, på slutet skulle vi dessutom jobba, jag och Dampe skulle leta fakta tillsammans och försökte få gång en dator i bibioteket i typ en kvart innan vi gav upp. När vi lämnade datorn kom det en tjej och tog datorn direkt och då sa jag ironiskt "Det funkar inte.. Men du kan ju sitter här och försöka få igång den en stund, det var askul!", hon kollade bara askonstigt på mig.. Så jäkla dryga personer i vår skola.
Efter skolan drog jag direkt till jobbet, hockeymatch och den vägrade ta slut. Ingen gjorde mål, vi misstänkte att det skulle bli förlängning redan under andra perioden men i tredje perioden gjorde HV mål, "Hallelujah" tänkte vi men när det var 50 sekunder kvar gjorde djurgården mål också. Det var bara att ta fram alla grejer och försöka förbereda sig för en paus på typ 30 sekunder.. Det går inte, kaos, kaos och ännu mera kaos.
I slutet av förlängningen gjorde iaf HV mål, det var bara att ta in allt fort som attan, dra ner, låsa dörren och stanna i kiosken. Arga djurgårdare är nämligen inget att leka med.
Halv tolv kunde jag börja dra mig hemmåt från jobbet.

Jag är trött :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0