People always leave


Susie Suh - All I Want

Var i centrum med Filippa idag efter skolan, båda handlade ett asfint armband, vi åt och sen drack vi chai latte, mumma!

Elsa blir hämtad imorn.. Kan säga att jag är uppriktigt ledsen.. Det kommer bli så otroligt tomt, ni anar inte! Jag och Filippa var inne på djuraffären förut och jag började titta på halsband till henne, som ett litet minne av mig så att hon ska komma ihåg mig. haha, skitlöjligt egentligen eftersom att hon inte kommer komma ihåg eller förstå att det är från mig. Så det skulle väl antagligen bara vara jag som mådde bra av att ge det. Men det fanns inga fina halsband där man kan skriva telefonnummer, vilket hon bör ha i och med att hon är utekatt.

Det är sjukt hur nära man kan komma på bara två veckor.




Buuse




haha älskar den sista <3

Synd att du inte gillar att vara med på kort snuttis

Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Jag ser att ni blev vänner igen!

2010-04-21 @ 07:50:14
URL: http://idasnyablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0