buhuuu



Jag har från början dissat den här grejen med att "bli medlem för att se..", det första exemplet jag såg var "Bli medlem för att se en pingvin springandes över skärmen".. Jag tyckte det lät för skumt för att ens prova. Men Idag testade jag en annan och det var en grym besvikelse! Jag blev medlem i hoppet av att se en ascool främmande färg men guess what? När tryckte på knappen och väntade förväntansfullt på att denna fantastiska färg skulle dyka upp fick jag upp det här meddelandet istället.. "sorry, there are no surveys available to your country at this time. Please try  back later"

Jag blir så jävla sårad!!

Jag langar dissen till alla facebooksidor som man måste bli medlem på för att ta del av!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en fin onsdag! allt bra? Kram

2010-04-07 @ 15:06:43
URL: http://sofiasphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0