Bounce

Jobbade på bounce idag, stod på golvet! Helt seriöst så var det så underbart bra att jag kände mig rörd. Jag blev seriöst tårögd flera gånger.. Helt otroligt.. Shit, det går inte ens att beskriva hur bra det var. Är verkligen glad över att jag fick se det. Jag överdriver inte ens!
Sen att jag är så trött att jag bara vill skjuta mig själv i huvudet är en annan femma..
Nu ska jag äta o sen däcka.

Fan vilket grymt jobb jag har ibland, fick tekniskt sätt betalt för att se Bounce! Den du..!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha jaa ellerhur! Det skulle hon nog gilla ;)



Förresten ar jag sjukt javla avundsjuk pa att du sag deras sista förestallning :( Jag ar ju ganska kar i dem faktiskt :)

2010-04-26 @ 11:37:35
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0