oj glömde bort dig

Har glömt bort bloggen lite.. Ska försöka sammanfatta de här dagarna med hjälp av mina tweets! Följer ni inte mig på twitter borde ni göra det, det är dubbelt så mycket action där! Fiingerprints

"jobb varje kväll + muntlig examination tisdag + en examination som måste in på fredag. Hur tänket jag?? HUR?!"
- Var inte optimistisk till att jag skulle hinna med allting jag har haft planerat den här veckann.. Men tjii fick jag

"ohlala vad fint blond du är!" - har du aldrig varit i Sverige förut eller??"
- Blev uppraggad, eller något, av 16årig blatte på gullmarsplan. Jag tyckte det var en konstig raggningsreplik då majoriteten av de svenska tjejerna faktiskt är blonda.

"Säger man jobbrepliker som "var det bra så?" o "vill du ha kvittot?" i sömnen jobbar man för mycket!!"
- Jag hade som sagt en del att göra. Saknas bara att jag börjar snacka om pedagogisk dokumentation i sömnen!

"Omg, jag ska inte jobba ikväll. Känns tomt! Pinsamt att jag känner lite abstinens.."
- Jobbade inte i måndagskväll och fick absitens? Och ändå klagar jag alltid på att jag jobbar för mycket. Jag är störd.

"Klar med gruppuppgiften, nu hem o göra den individuella. Smart att jag använde min sista energi på shopping.. 4 timmars sömn, weheey"
- Jag, Mickan o Fia möttes i skolan och gjorde klart våran gruppredovisning som vi sedan redovisade i tisdags. Det kändes faktiskt inte jättebra efteråt..  Vi hade för lite litteratur med. Vi får se hur det går.. O jag shoppade lite som ni ser, lite nödvändigheter, toffsar, hårspännen och en tröja.

"Varför luktar det alltid fis på gullmars ?"
- Varför?!

"Idag har jag fått mer gjort påexaminationen än vad jag fick hela förra veckan. Ska lägga mig i sängen o fira med crazy stupid love och B&J<3"
- Var så himla duktig med examinationen i tisdags, skrev säkert halva examinationen på en kväll. Andra halvan tog över en vecka att få gjort. Sen såg jag crazy stupid love och ni som inte har sett den, se den. Så bra!

”Man ska aldrig prata politik eller svanktatueringar med folk man inte känner”
- Lärde mig ett sjukt vettigt citat. Det med politiken förstår ni ju själva men för att vidareförklara det med svanktatueringar - man vet inte vem som har dem helt enkelt.

"har skrattat mig igenom den här dagen !"
- Jag och Kim busade med våra kollegor på globen, vi ställde bland annat en stor barbröstad och ilsken svart man inne på killarnas toa.

"blev just en tusenlapp fattigare på kurslitteratur och en biljett till rookiefestivalen. Ni kan ju gissa vad som var roligast att köpa!"
- Jävla kurslitteratur som ska vara så dyr.  Men i helgen åker jag till hultan!!

"Som någon sa på seminariet igår,"Hur ska vi kunna förklara dokumentation kortfattat när tre författare knappt förklarat det med varsin bok?"

- Ja, vi ställde oss frågan. Hur kan de i examinationen säga att vi ska förklara något kortfattat som så många har behövt en hel bok till att förklara? Jag tyckte detta var extremt kul.

"Och till kärringen som skällde på mig o sa att hon fått för lite pengar tillbaka o att vi skulle få se beviset sen när vi räknade kassan --Vi hade på kronan i kassan!! Lär dig matte förfan!"
- Blev utskälld av kund igår när jag jobbade på batman.. Jag är fortfarande irriterad för det..

"Till dig som utnyttjade situationen och loggade in på min facebook med uppgfiterna, skrev massa vidriga saker och bytte lösenord! FUCK YOU!
Till dig som hackade grattisbio och bloggtoppen o la ut folks uppgifter på internet - skaffa dig ett liv"
- Jag var en av dem som blev drabbade då gratisbio o bloggtoppen blev hackade.  De ändrade hela min facebookprofil och jag är tydligen ett stort fan av att ha sex på konstiga ställen och mina idoler är både barack obama och hitler.. Foton var försvunna, relationsstatus ändrad, vänner tillagda och gått med i 145 grupper, de ändrade även mitt födelsedatum o det går inte att ändra tillbaka :S Hittar nya småsaker som de har gjort hela tiden, känner mig lite våldtagen.

"Min dator krashade nyss, trodde att min iprincip klara examination var borta.. Men fick som tur var igång den igen!! Pjuuuuh.. tekniken hatar mig..väntar spänt på nästa utmaning!"
- Idag vaknade jag och skulle börja plugga. Men icke, datorn krashade och jag trodde i en halvtimma att min examination som ska vara inne imorgon var försvunnen.. Fyy vad arg jag var. Men det löste sig.

Den var den här jag o kim sprang runt med. Kommer ni ihåg den där leken man gjorde på gympan när man var liten, "Vem är rädd för svarteman?", det här påminner lite om den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0