ischlo pischlo

Idag är jag död. Har mått lite småilla hela dagen. Inte kuuuul! Sitter och försöker tagga till och planera min fredag lite. Ska jobba, slutar 16:30,  stressa och göra mig fin och vara på Idas mottagning i öringe 17:30, vara där ett tag och sedan dra till Robins mottagning i strand. Sen efter det ska jag försöka hinna till Albins mottagning också, men det är lite tveksamt om jag hinner. Och efter det blir det förhoppningsvis en utgång!. GIllar't!

Skulle inte banga på att ta studenten igen. Älskar den här bilden på Alex, mig och Issan när vi hade kisspaus med flaket!


Kommentarer
Postat av: Anna

studenten var sjukt underbart !

2011-06-19 @ 13:44:49
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0