Morgonstunder

Godmorgon, sitter här på jobbet och smuttar på en latte. Myspys..! Tredje dagen på det här jobbet.

Fan igår när jag var på toaletten glömde jag att låsa, självklart så kom det in en gubbe precis när jag skulle dra upp byxorna. När han öppnade dörren drog jag så snabbt som jag kunde upp byxorna med ett sånt där litet "dra upp byxorna snabbt-hopp", Sa "Oj... ursäkta..." och mer eller mindre sprang ut från toaletten. Minns knappt hur han såg ut, vet bara att han såg förvånad o generad ut.. Haha..

Dricker så jäkla mycket kaffe när jag är här, helt sjukt, igår drack jag säkert åtta koppar. Förstår ni hur kissnödig jag blir eller?? Igår gick jag på toaletten säkert 15 gånger och då är jag en person som kissar lite i jämförelse med andra, jag kissar vanligtvis 3 gånger om dagen. Så igår kändes det som att jag typ bodde på toan, aswierd..

Så nu vet ni allt om mina kissvanor..



Såhär viktigt ser mitt skrivbord ut, kalender o latte...



Tack och Hej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0